Samen hebben wij, Angelina en Pauline meer dan 20 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling. We hebben bij grote landelijke en regionale bureaus gewerkt en mede daardoor zijn we in onze functie en als persoon gegroeid, maar misten toch altijd iets.
Dat is dan ook de reden dat wij in 2020 hebben besloten om een eigen uitzendbureau te starten. Niet omdat wij denken dat wij het beter kunnen dan al die andere bureaus, maar wel omdat wij denken dat wij het anders kunnen.
Eigenlijk is het heel simpel, van A tot P is een kleinschalige organisatie. Twee ervaren vrouwen die doen waar ze goed in zijn, waar ze energie van krijgen en vooral veel werkplezier hebben.
Dit is ook terug te zien in onze werkwijze. We hebben allebei onze eigen expertise. Pauline is verantwoordelijk voor de werving en selectie en Angelina voor de planning. Ondanks, maar ook juist door deze taakverdeling, zijn wij erg op elkaar ingespeeld en hebben wij vaak aan een half woord genoeg.
Van A tot P is een nuchtere organisatie, we zijn eerlijk en oprecht en zullen het ook aangeven wanneer iets niet mogelijk is. We denken graag mee met onze medewerkers en klanten en geloven in een persoonlijke aanpak. Wij willen geen eenmalige acties en streven er dan ook naar om een langdurige relatie op te bouwen met zowel onze klanten als onze medewerkers.