| Over ons



Samen hebben wij, Angelina en Pauline meer dan 20 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling. We hebben bij grote landelijke en regionale bureaus gewerkt en mede daardoor zijn we in onze functie en als persoon gegroeid, maar misten toch altijd iets.
Dat is dan ook de reden dat wij in 2020 hebben besloten om een eigen uitzendbureau te starten. Niet omdat wij denken dat wij het beter kunnen dan al die andere bureaus, maar wel omdat wij denken dat wij het anders kunnen.
Eigenlijk is het heel simpel, van A tot P is een kleinschalige organisatie. Twee ervaren vrouwen die doen waar ze goed in zijn, waar ze energie van krijgen en vooral veel werkplezier hebben.

Dit is ook terug te zien in onze werkwijze. We hebben allebei onze eigen expertise. Pauline is verantwoordelijk voor de werving en selectie en Angelina voor de planning. Ondanks, maar ook juist door deze taakverdeling, zijn wij erg op elkaar ingespeeld en hebben wij vaak aan een half woord genoeg.
Van A tot P is een nuchtere organisatie, we zijn eerlijk en oprecht en zullen het ook aangeven wanneer iets niet mogelijk is. We denken graag mee met onze medewerkers en klanten en geloven in een persoonlijke aanpak. Wij willen geen eenmalige acties en streven er dan ook naar om een langdurige relatie op te bouwen met zowel onze klanten als onze medewerkers.


Angelina

Lijkt het onmogelijk om uw planning dicht te krijgen? Laat Angelina er dan eens naar kijken! Het onmogelijke mogelijk maken is wat zij graag doet. Angelina heeft oog voor detail, binnen no time ziet zij in onze pool wie er beschikbaar is voor welke dienst. Deze match maakt zij niet alleen op niveau en beschikbaarheid maar ze houdt er ook rekening mee wie het meest op zijn of haar plek is binnen de afdeling. Soms betekent dit dat er wat geschoven moet worden in de planning.
Angelina is helder en duidelijk in haar manier van communiceren en zal er alles aan doen om onze medewerkers en klanten tevreden te houden. Mocht het dan toch een keer voorkomen dat Angelina een dienst niet weet in te vullen, dan mag je er vanuit gaan dat ze er alles aan heeft gedaan.

Pauline

Tijdens een kop koffie of thee er achter komen wie iemand is, wat iemand belangrijk vindt in zijn of haar werk maar vooral waar iemand nou écht gelukkig van wordt. Dat zijn de gesprekken die Pauline leuk vindt om te hebben. Of het nou met een kandidaat is voor onze pool of juist met iemand waar we nu geen vacature voor hebben. Ook dan kijkt Pauline graag met deze kandidaat mee en zal hem of haar vrijblijvend onder de aandacht brengen bij opdrachtgevers. Dit doet Pauline met veel enthousiasme en overtuigingskracht.
Zeker in de huidige arbeidsmarkt staat de wens van de kandidaat voorop en van A tot P biedt een stukje extra dienstverlening door onze kennismakingsgesprekken in de buurt te plannen.

Michelle

Tussen A en P zit de letter M van Michelle, ondertussen ook een vast gezicht van het team.
Energiek en met een gezonde dosis humor is een passende omschrijving over hoe ik in mijn werk sta.
Na het behalen van mijn social work diploma, heb ik zelf een aantal jaar in de zorg gewerkt. Deze kennis en ervaring gebruikt ik nu als zorgintercedent bij van A tot P. Kijken naar de persoon achter een CV, want waar krijg jij nou energie van? Hoe moet voor jou de werkdag er uit zien zodat je met plezier naar het werk gaat?
Samen met mijn vriend en zoontje woon ik in Vragender en over de Achterhoekse mentaliteit hoef je me dan ook niets uit te leggen. Nuchter en met beide benen op de grond sta ik zowel klant als medewerker te woord en vinden we passende oplossingen.